AutoHUB je ambiciozni projekat Infostud Grupe, zamišljen kao najveći e-shop za auto delove u Srbiji. Lansiran je 2020. godine, gde je prvobitni dizajn imao mnoge manjkavosti poput otežane navigacije do željenog auto dela, konfuznog korisničkog interfejsa, neubedljivog imidža i sporog učitavanja. Navedene manjkavosti rezultirale su lošim korisničkim iskustvom koje se ogledalo u simboličnom vremenu zadržavanja na sajtu i katastrofalnim stepenom izlazaka sa ulazne stranice. Agenciji MIDA je 2021. poveren odgovoran zadatak temeljnog redizajna veb sajta sa fokusom na podizanje korisničkog iskustva, imidža i prodaje.
AutoHUB predstavlja jedan od mnogobrojnih projekata Infostud grupe - jedne od najvećih internet kompanija u Srbiji. Veliko iskustvo Infostud grupe u oblasti automobilizma stečeno je sa sajtovima polovniautomobili.com, internet-prodaja-guma.com i mojagaraza.rs, i poslužilo je za postavljanje zdravih temelja u razvoju prodavnice auto delova. Iza AutoHUB projekta stoji ozbiljan tim stručnjaka iz oblasti prodaje, sa ogromnim iskustvom u auto industriji i digitalnom marketingu. Sa lansiranjem sajta su postavljeni visoki standardi u pogledu korisničke podrške, asortimana, isporuke kao i povoljnih uslova kupovine.
U cilju postizanja boljih prodajnih rezultata, redizajn stranice je podrazumevao ispunjenje visokih zahteva po pitanju korisničkog iskustva. Zahvaljujući intuitivnom dizajnu, prema izveštaju agencije za istraživanje tržišta, AutoHUB je dobio vrlo pozitivnu ocenu na unapređenju iskustva korisnika.
Kao i kod desktop verzije, na verziji za mobilne uređaje je najveći izazov predstavljao prikaz preko 30 kategorija delova što je u ovom slučaju rešeno pomoću pop-up modala. Odabir vozila je takođe bio jako važna stvar u obe verzije sajta, što je rešeno sa najjednostavnijim mogućim odabirom sa minimalnim brojem klikova.