Rebrandingom i izradom novog veb sajta, Kataduzo je želeo da poradi na imidžu kompanije koji nije razvijan još od osnivanja, sada već davnih devedesetih godina. Novi imidž je rađen tako da preslika njihovu posvećenost projektima i detaljima, uz zadržavanje prepoznatljivosti starog identiteta kompanije.
„Kataduzo” d.o.o. se bavi pre svega investicijama u oblasti građevinarstva, ali pored ove delatnosti pružaju i usluge projektovanja, stručnog nadzora, upravljanja nekretninama, projektnog menadžmenta i konsaltinga iz oblasti tehničko-tehnoloških, pravnih i finansijskih normi u domenu građevinarstva.
Zahtev je bio da se u potpunosti zadrži stari simbol koji predstavlja zgradu u obliku slova K. Iz starog simbola su uklonjeni gradienti, linije su minimalizovane, a wordmark je dobio novi font.
Projekat izrade novog veb sajta za Kataduzo startovao je sa jasnim smernicama: Napraviti nešto jedinstveno, što odskače od svakodnevnih, dosadnih veb sajtova. Glavni motiv oko kojeg se sve vrti je specifičan futuristički objekat, remek delo arhitekti iz Kataduza, zgrada u obliku slova K - koja je poslužila i kao osnova za logo kompanije.
Premium vizit karte izrađene tehnikom foliotiska sa mat zlatnom folijom preko specijalnog CSM - Imperial Blue papira. Vizit karta na poleđini poseduje linijsku šemu koja je definisana novim vizuelnim identitetom kompanije.
Za potrebe fascikle napravljena je specijalna štancna koja svojim nekonvencionalnim oblikom zajedno sa dijagonalnom linijom formira obrise slova K. U gornjem desnom uglu su dodate nitne oko kojih se umotava kanap koji sprečava otvaranje facikle kada se ona napuni tehničkom dokumentacijom.
Obzirom da je Kataduzo želeo mogućnost štampanja memoranduma na kancelarijskom štampaču, shodno tome napravili smo dizajn koji u sebi ne sadrži zlatotisak i specijalni papir. Koverte su takođe podređene digitalnoj tehnici štampe, inkorporirajući novi kompanijski linijski pattern.