Iako važi za najveći hotel resort na crnogorskom primorju, ljudi ga pamte iz doba socijalizma i ne doživljavaju ga kao kompletno obnovljeni resort luks kategorije. Cilj rebrandinga i izrade novog veb sajta bio je promena i podizanje imidža hotela pred mlađom i starijom publikom.
Hotel Mediteran smešten je u atraktivnom turistickom mestu Bečići, na samo 2 km od Budve. Hotel je 2008. nagrađen sa Wild Beauty Award za najbolji hotel koji svojim specifičnostima doprinosi poboljšanju turističke ponude Crne Gore. Na samo 100 m udaljenosti od hotela nalazi se predivna peščana plaža, koja je 1936. i 1971. dobila Grand prix nagradu kao najlepša prirodna plaža na Mediteranu.
Najveći izazov je bio zadržati formu starog logoa koji treba da objedinjuje motive zlatnog peska, talasa jadrana i širokog plavog neba, ali u modernom i primenjivom obliku.
Redizajn sajta podrazumevao je da se kompletno od nule uradi jedinstveni namenski sajt sa integracijom sistema za rezervacije. Na osnovu dostavljenog copywritinga urađen je sadržaj upakovan u oblik koji je u tom trenutku postao trend seter u regionu.
Nova zvanična hotelska brošura morala je na prvi pogled dati do znanja da se radi o luksuznom odmaralištu, a pored gostiju hotela, ciljna grupa su i ljudi zainteresovani za organizaciju konferencija i proslava. Korišćen je pamučni papir u kombinaciji sa poleđinom u zlatnoj foliji, sa ručno utisnutim simbolom u zlatnoj foliji.
Leta 2017, odmah nakon lansiranja novog vizuelnog identiteta i sajta, na crnogorskom primorju su osvanuli bilbordi koji su imali za cilj da iskomuniciraju ponudu hotela i njegovu jedinstvenu karakteristiku - izlaz na plažu.
Vizit karte su morale da prate novi premium dizajn i materijale koji su korišćeni na svim ostalim grafičkim proizvodima u novom identitetu: pamučni papir i ručno otisnute zlatne folije, u kombinaciji sa pattern-om otisnutim blindruk tehnikom.